Masz pytania - dzwoń
32-739-04-23 662-072-266

Przysiady - kilka wskazówek jak prawidłowo je wykonywać.

Wskazówki dzięki, którym poprawisz swoje siady - jedno z najlepszych ćwiczeń.


Poniższy zbiór informacji nie dość, że poprawi twoje wyniki to jeszcze zmniejszy ryzyko kontuzji.




1. Mobilność stawów skokowych - osoby z ograniczoną mobilnością stawów skokowych powinny pracować nad nią ponieważ większa mobilność to mniejsze poochyły tułowia w przód podczas schodzenia w dół.

2. Problem z utrzymaniem prawidłowej krzywizny pleców - Skupiaj się na uniesieniu klatki piersiowej jak najbardziej wypiętej oraz skierowanej w górę.

3. Staraj się nie wykonywać zbędnych ruchów głową, staraj się utrzymać wzrok w jednym punkcie z głową ustawioną w pozycji coddziennej - czyli przed siebie.

4. Rotacja łokci - staraj się rotować łokcie tak aby znajdowały się pod sztangą a nie były skierowane do tyłu. Kierując je do tyłu utrudniamy sobie opanowanie prawidłowej pozycji ciała.

5. Środek ciężkości - utrzymuj go na śródstopiu, a nie na palcach. Jeśli masz z tym problem to unieś delikatnie palce stóp w górę. To pomoże przenieść środek ciężkości bardziej do tyłu.

6. W fazie wstawania do góry staraj się wypychać kolana do zewnątrz. Powinny być w równej lini z dwoma najbardziej zewnętrznymi palcami stóp.





Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.